Provider | WÖHR Polska Sp. z o. o. |
Purpose | Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper functioning of the website. |
Privacy Statement | https://woehr.de/de/datenschutz.html |
Names | PHPSESSID, csrf_contao_csrf_token, csrf_https-contao_csrf_token |
Lifetime | When ending the browser session. |
WÖHR BIKESAFE
Bikesafe firmy WÖHR - bezpieczny i zajmujący mało miejsca auomatyczny system parkowania dla rowerów.
Korzystanie z blokady rowerowej często nie wystarcza do ochrony roweru przed kradzieżą, ale w naszym wyjątkowo wygodnym Bikesafe rowery są bezpiecznie przechowywane za zamkniętymi bramami, aby zaoszczędzić miejsce.” WÖHR Bikeafe jako wariant wieżowy może pomieścić ponad 120 rowerów na maksymalnie ośmiu poziomach parkingowych W zależności od życzenia klienta oferujemy Bikesafe w wersji szybowej, wieżowej lub mieszanej - wszystkie popularne modele rowerów, w tym rowery elektryczne o masie do 30 kg mogą korzystać z BIkesafe.
Opis:
- Automatyczny system parkowania dla rowerów,
- Niezwykle krótki czas dostępu, średnio około 20 sekund,
- Zajmuje tylko około 50 m² powierzchni,
- Można przechowywać również z fotelikamo dziecięcymi i torbami rowerowymi,
- Możliwe ładowanie akumulatorów rowerów elektrycznych,
- Obsługa za pomocą układu RFID, karty mobilności, platformy rezerwacji online,
- Indywidualne rozwiązania w możliwym wariancie XL.
Wymiary roweru:
- Wysokość do 120 i 140 cm, dwie różne wysokości roweru w ramach tego samego systemu
- Długość min. 150 cm , maks.200 cm
- Dla dwóch różnych szerokości kierownicy, maks. 76 cm lub maks. 83 cm
- Masa roweru do 30 kg.
- Średnica kół min. 24’’ do maks. 29’’
- Szerokość obręczy koła min. 22 do maks. 80 mm
Strefa transferowa wyposażona jest w panel sterujący, zlokalizowany w zasięgu wzroku przy drzwiach strefy transferowej. Użytkownik wchodzi na wyznaczone pole strefy i umieszcza rower na szynie wprowadzania koła. Przednie koło jest wsuwane jest do oporu. Uchwyt koła zaciska się automatycznie a koło zostaje unieruchomione. Użytkownik opuszcza strefę transferową i potwierdza przechowywanie (garażowanie) na pulpicie sterowniczym nośnikiem roboczym (indywidualnie według wymagań klienta). Rower przesuwany jest na przenośnik pionowy i transportowany na regał. Jednocześnie bariery świetlne sprawdzają wysokość, szerokość i długość roweru.
Jeśli rower przeznaczony do przechowywania przekracza maksymalne wymiary - składowanie zostaje zatrzymane, a rower jest transportowany z powrotem do strefy transferowej.
Jeśli rower mieści się w podanych, maksymalnych wymiarach, użytkownik otrzymuje potwierdzenie na wyświetlaczu tekstowym panelu sterującego. Użytkownik opuszcza strefę transferową i drzwi strefy zamykają się automatycznie. Rower jest automatycznie, bezpiecznie i szybko składowany w systemie parkingowym za zamkniętymi bramami.
Informacje techniczne
- WÖHR Bikesafe Brochure
- Product Information 885 Shaft-4-levels
- Product Information 885 Shaft-5-levels
- Product Information 885 Shaft-6-levels
- Product Information 885 Shaft-7-levels
- Product Information 885 Shaft-8-levels
- Product Information 885-Tower-4-levels
- Product Information 885-Tower-5-levels
- Product Information 885-Tower-6-levels
- Product Information 885-Tower-7-levels
- Product Information 885-Tower-8-levels
- Product Information 885-Tower-Shaft-2-6-levels
- Product Information 885-Tower-Shaft-3-2-levels
- Product Information 885-Tower-Shaft-4-4-levels
- Product Information 885-Tower-Shaft-5-3-levels
- Product Information 885-Tower-Shaft-6-2-levels