WÖHR Oslo Hasle Tarn, Parking Plattform 501
Oslo, Hasle Tarn, Parking Platform WÖHR 501
Oslo, Hasle Tarn, Parking Platform WÖHR 501
Youtube Logo

WŁĄCZ TREŚCI YOUTUBE

Tak, chcę wyświetlać treści YouTube. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych operatorowi portalu, z którego pochodzi zawartość, aby umożliwić mu analizę moich zachowań. Dodatkowe informacje można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuj
WÖHR Oslo Hasle Tarn, Parking Plattform 501
Oslo, Hasle Tarn, Parking Platform WÖHR 501
Oslo, Hasle Tarn, Parking Platform WÖHR 501

Hasle Tårn / Oslo, Norwegia / PARKING PLATFORM 501

Podziemne miejsce parkingowe jest optymalnie wykorzystywane. Dodatkowe miejsca parkingowe bez dodatkowych poziomów parkingowych i podjazdów. Więcej miejsc - mniej powierzchni.

System parkowania samochodu: paleta parkingowa WÖHR na 13 miejsc parkingowych. W czerwcu 2017 r. Ukończono 21 nowoczesnych apartamentów w atrakcyjnym kompleksie mieszkaniowym Hasle Tårn w Oslo. Duże przeszklone okna, podłogi z drewna dębowego, wspólny taras na dachu i wspólny ogród zachęcają do sielankowego odpoczynku. Kondominium znajduje się zaledwie 5-10 minut od centrum Oslo. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym miejsc parkingowych WÖHR parking podziemny został optymalnie i kompaktowo wyposażony w palety postojowe. Uważamy atrakcyjne rozwiązania dotyczące miejsc parkingowych za standardy jakości!

W Hasle Tårn w Oslo WÖHR Parkplatten 501 stworzył osiem dodatkowych miejsc parkingowych na poziomie parkingu podziemnego. Ruchome poprzecznie palety postojowe są ustawione w dwóch rzędach za konwencjonalnymi betonowymi miejscami parkingowymi. Puste miejsce w każdym rzędzie palet parkingowych otwiera drogę dla wybranego miejsca parkingowego w drugim lub trzecim rzędzie. Prosta obsługa za pomocą układu RFID, palety postojowe 501 są przesuwane i pozycjonowane, aby zapewnić szybsze i bardziej wygodne parkowanie oraz wyjazd z garażu. Dzięki zastosowaniu systemu WÖHR Parkplatten 501 można stworzyć dodatkowe 13 miejsc parkingowych. Konwencjonalne rozwiązanie wymagałoby drugiego poziomu parkingu podziemnego i rampy.

Nowości:

  • Panel sterowania może być obsługiwany za pomocą układu RFID.
  • Komunikacja między panelem sterowania a paletą parkingową odbywa się za pośrednictwem połączenia WLAN.
  • Szyny zasilanie elektrycznego są prowadzone do sufitu, dzięki temu zanieczyszenie posadzki nie wpływa na prawidłowe działanie palet.

Dane projektu:

  • Paleta  postojowa WÖHR 501/8
  • 3 rzędy parkowania, 2 z PP 501
  • Obsługa za pomocą RFID
  • Komunikacja między panelem sterowania a paletą poprzez połączenie W-Lan
  • Szyna zbiorcza na suficie
  • Ładowanie pojazdów elektrycznych na palecie postojowej